به سافتکده خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
دانلود فيلم
دانلود نرم افزار
دانلود مدیریت دانلود
داتلود نرم افزار فشرده ساز
دانلود دیکشنری
دانلود نرم افزارpdf
دانلود نرم افزار رایتCD
داتلود نرم افزار عکس
داتلود نرم افزار پخش کننده صوت و تصویر
داتلود نرم افزار آنتی ویروس
دریافت آپدیت
آموزش
دانلود نرم افزاربازیابی اطلاعات
دانلود كتاب
احمد شاملو
اخوان ثالث
فروغ فرخ زاد
سهراب سپهري
دانلود موزيك
داتلود نرم افزار موبایل
دانلود یاهو مسنجر
داتلود نرم افزار قفل گذاری
دانلود بازی
عکس
دانلود نرم افزار ساخت اتوران
آنتی ویروس موبایل
فارسی سازسونی اریکسون
فارسی سازنوکیا
دانلود نقشه ی موبایل
دانلود زنگ موبایل
عکس عاشقانه پس زمینه موبایل
دانلودکلیپ موبایل
فتوشاپ برلی موبایل
رمزگذاری بر روی موبایل
سفر یاب موبایل
دیکشنری موبایل
کتاب موبایل
دانلود ویندوز 8
دانلود ویندوز 7
دانلود ویندوزxp
فعال ساز ویندوز 7برای انواع لپ تاپ وpc
دانلودفارسی ساز ویندوز 7
دانلود درایور
دانلود آپدیت ویندوز
نرم افزار ریکاوری ویندوز
دانلودفارسی ساز ویندوز xp
دانلود آفیس2010
فارسی سازآفیس2007
عکس
فارسی ساز
غلط یاب فارسی
دانلود آفیس2007
آموزش آفیس
تم ویندوز
نرم افزار پرتابل
مرورگر وب
ویرایشگر فیلم
دانلود بازی
دانلود جستجوگر اینترنت
دانلود ابزارضد جاسوسی
دانلود ویرایشگر فیلم
اضافات

آخرين مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

خوش آمديد******خوش آمديد
آدرس جديد اين وبلاگwww.bitoam.loxblog.com اينجا لحظات خوشي را سپري خواهيد کرد آدرس جديد اين وبلاگwww.lamboos.LOXBLOG.COM انواع نرم افزار-آموزش-آنتي ويروس-ويندوز وغيره آدرس جديد اين وبلاگwww.bitoam.loxblog.com
ترفندهای کلیدی در Microsoft Powerpoint

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به کمک یک ویدیو پروژکتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عکس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلکه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شکلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.

چیدمان داخلی یک اسلاید

سعی کنید اکثر تغییر و تحولات مورد نظر خود را از طریق روشهای کلی و استانداردی که Powerpoint ارائه می نماید انجام دهید. هر چیز در پاور پوینت در قاب مخصوص خود جای می گیرد. همین طوری نمی توان در یک اسلاید شروع به تایپ نمود. باید یک جعبه متنی داشته باشیم و در آن متن یا تیتر مورد نظر خود را بنویسیم. برای ارائه و نمایش مجموعه اسلایدهایتان بدون هول شدن F5 را بفشارید و برای رفتن از یک اسلاید به اسلاید بعدی کافی است یکبار ماوس را کلیک کنید و یا دکمه فلش سمت راست یا بالا را بفشارید. F5 نمایش را از اولین اسلاید شروع می کند.



ساختن اسلاید و پنهان کردن آن

گزینه Duplicate silde منوی Insert از اسلاید جاری یک کپی دیگر درست می کند. ترفند کلیک راست روی آیکن اسلاید برای حذف یا پنهان کردن اسلایدها نیز بسیار کارآمد است. امتحانش کنید Hidden یا پنهان بودن یک اسلاید برای اسلایدهای توضیحی که به کمک Hyperlink به سراغشان می رویم. ولی نمی خواهیم در روال عادی نمایش دیده شوند و فقط در صورتی که رویشان کلیک کنیم نشان داده شوند کلی به کار می آید.



اسلایدها افقی یا عمودی

می توانید بگویید اسلایدها Lanscape و Portrait باشند. برای این کار سراغ Page Setup از منوی File بروید. نمی توان در آن واحد در یک نمایش هم اسلاید عمودی داشت و هم اسلاید افقی.


برای چنین هدفی بایستی دو نمایش جداگانه بسازید و در اولی یک لینک به دومی ایجاد کنید. نمایش اول دارای تنظیم صفحات افقی و نمایش دوم دارای تنظیم صفحات عمودی می باشد. در خاتمه نمایش دوم درباره آن را لینک به نمایش اول می کنید.


در حین اجرای یک پرزنتیشن برای متوقف ساختن یا ادامه دادن نمایش در پرزنتیشن کلید S و یا علامت بعلاوه را بفشارید برای ختمه نمایش اسلایدها Esc و یا Ctrl + Break را بفشارید.


برای رفتن به یک اسلاید با شماره خاص شماره اسلاید را وارد نموده Enter را فشارید. برای رفتن به اسلاید مخفی بعدی از کلید H استفاده کنید.


برای رفتن به اولین اسلاید 1+Enter را بفشارید و یا آنکه هر دو دکمه ماوس را همزمان دو ثانیه نگهدارید.



توقف نمایش اسلایدها

برای آنکه در حین نمایش متوقف شوید و یک صفحه با زمینه مشکی رنگ نشان داده شود کلیه B را بفشارید. برای نمایش یک صفحه یا زمینه سفید کلید W را بفشارید.



استفاده از اشاره گر ماوس به عنوان پرینتر

برای نمایش یا مخفی کردن اشاره گر ماوس و همینطور نوار ابزار Slideshow در حین نمایش کلید A و یا علامت مساوی را بفشارید. (بعضی وقتها علامت سفید اشاره گر ماوس روی زمینه نمایش ما خیلی توی چشم می آید) برای تبدیل اشاره گر ماوس به یک نقطه رنگی مثل یک پوینتر Ctrl + P کمک بگیرید.


برای مخفی کردن سریع نوار ابزار Slideshow کلید Ctrl + H و برای خاموش کردن آن ظرف 15 ثانیه Ctrl + U را بفشارید. برای نمایش دوباره اشاره گر ماوس Ctrl + A در خدمت شماست.


برای اجرای انیمیشن بعدی یا رفتن به اسلاید بعدی از N استفاده کنید. برای قبلی هم از P استفاده نمایید.



ساختن یک اسلاید خلاصه مطالب

اگر به طور خلاصه در یک اسلاید بخواهید بگویید که در اسلایدهای بعدی چه خواهید گفت یک اسلاید خلاصه مطالب بسیار کارآمد خواهد بود. برای این کار به نمایش Slide Sorter از منوی View‌ بروید و در آنجا اسلایدهای مورد نظر برای خلاصه سازی را با پایین نگهداشتن کلید Shift انتخاب کنید. سپس از نوار ابزار Slide Sorter گزینه Summary Slide را انتخاب کنید. این اسلاید خلاصه به صورت پیش فرض به عنوان دومین اسلاید نمایش قرار می گیرد و حاوی تیتر اسلایدهای منتخب خواهد بود. خلاصه مطالب به طور پیش فرض دارای رئوس مطالب تیترهای اسلایدهای موجود می باشد.



ترفندهای کلیدی در Microsoft Powerpoint سطح ترفند: متوسط
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 21:3 | |
نحوه قرار دادن کلیپ‏های فلش در اسلایدهای پاورپوینت

نرم افزار Microsoft PowerPoint را می‌توان بدون شک قوی‌ترین نرم افزار ساخت صفحات و اسلایدهای جذاب دانست. هم اکنون در همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی، اسلایدهای ساخته شده توسط PowerPoint نقش مهمی را در جهت شفافیت بیشتر موضوع مورد بحث ایفا می‌کنند. اکثر اسلایدهای پاورپوینت تنها از متن و نهایتاً تصویر تشکیل شده‌اند. اما آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان از کلیپ‌های فلش با فرمت SWF هم در درون اسلایدهای پاورپوینت بهره برد؟ قطعاً این کار باعث جذاب شدن صفحات شده و بر بینندگان تأثیر بیشتری می‌گذارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه قرار دادن کلیپ‌های فلش در اسلایدهای پاورپوینت بپردازیم.
 

نحوه این کار در دو نسخه 2003 و 2007 نرم افزار Microsoft PowerPoint توضیح داده می‌شود.


همچنین پیش از هر کاری اطمینان پیدا کنید نرم افزار Flash Player بر روی ویندوز نصب شده باشد تا فایل فلش قابلیت نمایش را داشته باشد.



ابتدا فایل پاورپوینت مورد نظر که قصد دارید فایل فلش را در درون آن جای دهید را باز کنید و به اسلاید مد نظر بروید.



در

Microsoft PowerPoint 2003

:


از منوی View و قسمت Toolbars بر روی Control Toolbox کلیک کنید.


یک نوار ابزار جدید ظاهر می‌شود.


بر روی دکمه با عنوان Control Toolbox که با آیکن چکش مشخص شده است کلیک نمایید.


منویی باز خواهد شد که بایستی در میان موارد موجود، Shockwave Flash Object را انتخاب کنید.



اما در

Microsoft PowerPoint 2007

:


ابتدا بر روی دکمه دایره شکل آفیس در بالا سمت چپ برنامه کلیک کنید.


در منوی ظاهر شده بر روی دکمه PowerPoint Options کلیک کنید.


در پنجره باز شده، در همان تب Popular تیک گزینه Show Developer Tab Ribbon را بزنید و OK کنید.


اکنون در درون برنامه، در نوار بالای صفحه (ترفندستان) یا به اصطلاح Ribbon به تب Developer بروید.


سپس بر روی دکمه با عنوان More Controls که با آیکن چکش مشخص شده است کلیک نمایید.


منویی باز خواهد شد که بایستی در میان موارد موجود، Shockwave Flash Object را انتخاب نموده و OK کنید.



ادامه کار در هر دو نسخه برنامه به یک صورت است:


با استفاده از ماوس، در درون اسلاید یک مستطیل یا مربع رسم نمایید که محل قرار گرفتن فایل فلش را مشخص می‌کند.


بر روی مستطیل یا مربع پدید آمده راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.


خواهید دید که یک نوار ابزار عمودی ظاهر خواهد شد.


در درون آن، قسمتی (ترفندستان) با عنوان Movie وجود دارد. شما بایستی آدرس فایل فلش مورد نظر خود (که بر روی هارد ذخیره شده است) را در ستون روبروی Movie درج نمایید. به عنوان مثال اگر فایل با نام Tarfandestan.swf در مسیر C:\Iran\Tehran ذخیره شده است، بایستی نحوه آدرس دهی به شکل C:\Iran\Tehran\Tarfandestan.swf باشد. همچنین اگر فایل فلش بر روی یک فضای اینترنتی ذخیره شده است می‌توانید آدرس آن را نیز بدهید.


پس از این کار می‌توانید تنظیمات دیگر مربوط به فایل فلش را ویرایش نمایید؛ با تغییر Playing می‌توان نحوه اجرای اتوماتیک یا دستی فایل فلش در درون اسلاید را تعیین نمود. با تغییر Loop می‌توان تکرار یا عدم تکرار فایل فلش پس از اتمام را تنظیم کرد و سایر موارد به همین ترتیب.


پس از ذخیره فایل، به این نکته مهم دقت کنید که فایل فلش به طور مستقیم از هارددیسک فراخوانی می‌شود و در خود فایل پاورپوینت ذخیره نخواهد شد. در نتیجه اگر قصد دارید آن را به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید. همچنین اگر کلیپ فلش از روی هارد پاک شود یا محل آن تغییر کند و یا تغییر نام پیدا کند، در درون فایل پاورپوینت چیزی نمایش داده نخواهد شد و بایستی مجدد آن را در درون فایل پاورپوینت آدرس‌دهی کنید.



نحوه قرار دادن کلیپ‌های فلش در اسلایدهای پاورپوینت سطح ترفند: پیشرفته
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:42 | |
ساخت آلبوم عکس به وسیله Microsoft Powerpoint

بسیاری از کاربران نرم افزار Microsoft Powerpint آفیس را تنها یک برنامه مفید برای ساخت اسلایدها و استفاده از آن در همایش ها میدانند. اما کارهای فراوان دیگری نیز این نرم افزار بر می آید. نمونه آن ساخت آلبوم های عکس به شکل کاملاً پیشرفته میباشد. این ترفند بر روی ورژنهای 2000 به بالا آفیس امکان پذیر است.
 

برای این کار:


ابتدا نرم افزار Powerpoint را اجرا کنید.


از منوی Insert و در قسمت Picture گزینه New Photo Album را انتخاب نمایید.


در پنجره باز شده (ترفندستان) روی دکمه File/Disk کلیک کرده و عکسهای خود را از داخل هارد انتخاب و با فشردن دکمه Insert آنها را اضافه کنید. سپس در همان پنجره در قسمت Album Layout با استفاده از انتخاب گزینه ها، حالت نمایش عکسها را مشخص نمایید. مثلاً تعداد عکسها در یک صفحه، کادر هر عکس و سایر ویژگی های قرارگیری عکسها در آلبوم را می توان تنظیم نمود.


در پایان برای ایجاد آلبوم بروی دکمه Create کلیک کنید تا آلبوم مورد نظرتان ساخته شود.


اگر هم خواستید این آلبوم را تغییر دهید از منوی Format گزینه Format Photo Album را انتخاب و ویرایش لازم را به عمل آورید.


این ترفند بیشتر برای افرادی که قصد دارند در سایت خود آلبوم عکس قرار دهند کاربرد دارد.



ساخت آلبوم عکس به وسیله Microsoft Powerpoint سطح ترفند: متوسط
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:41 | |
جاسازی یک صفحه Excel در درون PowerPoint یا Word در آفیس 2007

حتماً شما نیز با سه برنامه کلیدی و مهم مجموعه نرم افزاری آفیس یعنی PowerPoint ،Excel و Word آشنایی دارید. این سه برنامه هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند و به نوعی سه نرم افزار جدا از هم با اهداف مختلف را تشکیل داده اند. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که میتوان کاربردهای این نرم افزارها را تا حدودی با یکدیگر ترکیب نمود؟ به عنوان مثال در پروژه های پاورپوینت برای بهینه سازی کار از جداول و گراف های ساخته شده در اکسل استفاده کرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه جاسازی یک صفحه و همچنین یک صفحه از پیش ساخته شده توسط Excel در درون PowerPoint یا Word در نسخه آفیس 2007 بپردازیم.

ابتدا بایستی به این نکته توجه کنیم که جهت وارد نمودن جداول Excel به PowerPoint یا Word از دو روش میتوانیم استفاده کنیم. راه اول وارد نمودن یک صفحه خالی به PowerPoint یا Word و سپس ویرایش آن در محیط این دو برنامه است. و راه دیگر ساخت جداول در خود نرم افزار اکسل و سپس جاسازی آن در این دو نرم افزار.



جهت جاسازی یک صفحه خالی و ویرایش آن:


PowerPoint 2007 یا Word 2007 خود را اجرا نمایید.


به تب Insert رفته (ترفندستان) و بر روی Object کلیک کنید.


در پنجره باز شده، در لیست موجود گزینه Microsoft Office Excel Worksheet را یافته و آن را انتخاب کنید و OK را بزنید.


خواهید دید که یک فایل جدید اکسل در همان محیط برنامه باز شده و شما میتوانید توسط ابزارهای موجود آن را ویرایش کنید.


این روش جهت جاسازی سریع یک فایل Excel در محیط Word و PowerPoint کاربرد دارد.



اما جهت جاسازی یک فایل از پیش ساخته شده توسط اکسل:


PowerPoint 2007 یا Word 2007 خود را اجرا نمایید.


مجددأ تب Insert رفته و بر روی Object کلیک کنید.


این بار از منوی کناری گزینه Create from file را (ترفندستان) انتخاب نمایید.


حال بر روی Browse کلیک نموده و فایل اکسل خود را از روی هارد انتخاب کنید.


با فشردن دکمه OK فایل درون برنامه جاسازی میشود.



پس از وارد شدن صفحه اکسل نیز به سادگی توسط نوار ابزارهای موجود میتوانید تغییرات لازم در محیط PowerPoint یا Word را صورت دهید.



جاسازی یک صفحه Excel در درون PowerPoint یا Word در آفیس
2007 سطح ترفند: متوسط
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:39 | |
نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید در هنگام تایپ متن در نرم افزار Microsoft Word از اعداد کسری یا اعداد رادیکالی و با به طور کلی از فرمول ها و اشکال های مختلف ریاضی در متن خود استفاده کنید. به صورت پیش فرض این قابلیت در نرم افزار Word غیر فعال است. با استفاده از این ترفند میتوانید این بخش را به محیط Word آورده و از امکانات بی نظیر این بخش استفاده کنید.
 

بدین منظور:


در ابتدا نرم افزار Microsoft Word را باز کنید.


به منوی View رفته و سپس به Toolbars بروید و Customize را انتخاب کنید.


حال (ترفندستان) در پنجره باز شده به تب Commands بروید و از قسمت Categories (سمت چپ) Insert را به حالت انتخاب درآوردید و از سمت راست Equation Editor را انتخاب کنید (تصویر یک رادیکال با عدد a را دارد).


روی آن کلیک کرده و کلید موس را نگه دارید، سپس آنرا بکشید و در جایی مناسب از نوار ابزار صفحه اصلی ، مثلا در کنار دکمه Bold رهایش کنید (Drag & Drop).


سپس بر روی دکمه مربوطه کلیک کرده، از شما سوالی مبنی بر نصب آن میشود که با زدن دکمه Yes میتوانید عملیات نصب را انجام دهید و از این قابلیت استفاده کنید.


ممکن است در هنگام نصب، نیاز به قرار دادن CD نصب آفیس در درون CD-Rom باشد.



نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word سطح ترفند: پیشرفته
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:37 | |
فارسی کردن اعداد در Microsoft Word

اگر تا به حال برای تایپ متون خود به نرم افزار Microsoft Word مراجعه کرده باشید دیده اید که هنگام تایپ متون فارسی در Word اعداد به صورت انگلیسی نمایش میابند که این موضوع میتواند یک دست بودن و زیبایی کار شما را از بین ببرد. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که هنگام تایپ متون فارسی اعداد فارسی باشند و در زمان تایپ متون انگلیسی اعداد به صورت انگلیسی نمایش یابند. چیزی که بهترین حالت ممکن است.
 

بدین منظور:


ابتدا نرم افزار MS Word را باز کنید.


از منوی Tools روی Options کلیک کنید و سپس وارد بخش Complex Scripts شوید.


در مقابل Numeral، از انتخاب های ممکن Context را انتخاب کنید.


با OK کردن (ترفندستان) تنظیمات را ذخیره کنید.


به این ترتیب اعداد در هنگام تایپ انگلیسی به صورت انگلیسی و در هنگام تایپ فارسی به شکل فارسی نوشته خواهند شد.


دقت کنید اگر گزینه Hindi را از این بخش انتخاب کنید اعداد چه در تایپ انگلیسی و چه در تایپ فارسی به صورت فارسی تایپ می شوند.



فارسی کردن اعداد در Microsoft Word سطح ترفند: مبتدی
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:36 | |
رمز گذاری بر روی فایل ها در Word

با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بر روی اسناد محرمانه خود در نرم افزار Microsoft Word رمز عبور بگذارید. بدین صورت که هر شخصی برای مشاهده آنها حتماً باید ابتدا پسورد را تایپ کند، در غیر صورت امکان مشاهده فایل را ندارد!
 

بدین منظور:


ابتدا نرم افزار Microsoft Office را اجرا کنید.


حال (ترفندستان) از منوی Tools به Options بروید.


در پنجره باز شده به تب Security رفته و در آنجا Password مورد نظر برای فایل را وارد نمایید.


در انتخاب پسورد نهایت دقت را ببرید، چرا که در صورت فراموش قابل بازیابی نیست.



رمز گذاری بر روی فایل ها در Word سطح ترفند: مبتدی
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:33 | |
شکستن Master Password نرم افزار Folder Guard

رم افزار Folder Guard را میتوان قدرتمندترین نرم افزار قفل گذاری بر روی فولدرها دانست. این نرم افزار با توجه به حجم کم ، کاربرد آسان و امنیت بالایی که دارد میتواند بهترین نرم افزار برای قرار دادن پسورد بر روی فولدرهای شما باشد. در این برنامه شما ابتدا یک پسورد اصلی یا Master Passwrod برای ورود به برنامه قرار میدهید ، سپس بر روی هر فولدری که بخواهید جداگانه پسوردی را تنظیم میکنید تا به هنگام دسترسی به فولدر مورد نظر از شما درخواست پسورد شود. اما فرض کنید زمانی Master Password برنامه را فراموش کرده اید یا حتی قصد دارید این پسورد را بشکنید ، در این زمان چه کار باید بکنید؟ در این ترفند قصد داریم روشی ساده برای از بین بردن Master Password این برنامه مطرح نماییم به طوریکه پس از آن میتوانید یک پسورد اصلی برای Folder Guard تعیین نمایید.

بدین منظور:


ابتدا دقت کنید انجام این ترفند زمانی امکان پذیر است که پس از اجرای اولیه نرم افزار ، قابلیت Emergency Recovery Utility در برنامه فعال بوده باشد که اکثر اوقات اینگونه است.


همچنین برنامه Folder Guard نصب شده به صورت رجیستر شده باشد (توسط شماره سریال اولیه). که معمولأ این کار توسط کاربر پس از نصب صورت گرفته است.



حالا برای بازیابی Master Password یا پسورد ورودی به برنامه:


به محل نصب برنامه بروید.


برنامه به طور پیش فرض در مسیر Program Files/Folder Guard Pro نصب است.


سپس فایل Setup.ini را به وسیله Notepad ویندوز باز نمایید (با راست کلیک و انتخاب Open With).


حالا خود نرم افزار Folder Guard را اجرا نمایید.


پس از درخواست Master Password بر روی گزینه ?Forgot your password کلیک کنید.


اکنون (ترفندستان) در صفحه بعدی ، سه عبارت Number of Copies ، Register Name و License Key را به وسیله همان فایل Setup.ini که باز نموده اید پر کنید.


در خطوط ششم ، هفتم و هشتم فایل Setup.ini ، پاسخ های فیلدهای درخواستی در برنامه درج شده است.


کافی است عبارت های جلوی علامت مساوی در آن خطوط را در درون فیلدهای موجود در برنامه وارد نمایید ، سپس دکمه Continue را بزنید.


سوال پرسیده شده را نیز با Yes پاسخ دهید.


پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات پاکسازی پسورد دریافت می نمایید.


اکنون میتوانید یک Master Password جدید بر روی برنامه تنظیم کنید.



آخرین نسخه نرم افزار Folder Guard ، به همراه شماره سریال از

اینجا

قابل دریافت است.



شکستن Master Password نرم افزار Folder Guard سطح ترفند: پیشرفته
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:32 | |
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو

یکی از مشکلاتی که تقریبأ گریبانگیر تمامی کاربران اینترنت است هک شدن ID آنها توسط هکر هاست. این مشکل بیشتر به دلیل عدم آشنایی کاربران مبتدی با مسائل امنیتی پیش میاید و هکرها از این موضوع سوء استفاده میکنند. اما پس از هک شدن ID یاهو چه باید کرد؟! جالب است بدانید فقط یک راه منطقی برای اینکار وجود دارد! که هم اکنون به توضیح آن خواهیم پرداخت. در صورتی که پسورد ID خود را نیز فراموش کرده اید این ترفند چاره شما خواهد بود.

هنگامی که ID کاربر هک میشود ، پس گرفتن ID بسیار ساده است ، به شرطیکه شما به هنگام ثبت این ID دقت کافی به خرج داده باشید!


به هنگام ثبت ID و ایمیل ، در فرم ثبت نام از شما درخواست ثبت سه گزینه میشود: تاریخ تولد ، کشور و کدپستی.


اگر این اطلاعات ورودی را به یاد داشته باشید کافی است به آدرس

https://edit.yahoo.com/forgot

مراجعه کنید.


سپس در فیلد اول آیدی خودتان که پسورد آن هک شده یا فراموش کرده اید را وارد نمایید.


در فیلد بعدی نیز کد امنیتی داخل عکس را وارد کرده و Next بزنید.


در صفحه بعدی نیز اطلاعات خود را به ترتیب تاریخ تولد ، کشور و کدپستی وارد کنید و Next بزنید.


اگر از کاربران اخیر یاهو باشید به جای سوال فوق ، پاسخ سوال امنیتی که هنگام ثبت نام انتخاب کرده بودید را بایستی وارد کنید.


اگر اطلاعاتتان قابل تأیید باشد امکان تعریف پسورد جدید برایتان میسر خواهد شد.



بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو سطح ترفند: مبتدی
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:30 | |
آیا دوستان شما در 24 ساعت گذشته در یاهو مسنجر آنلاین بوده اند؟

هم اکنون قصد داریم یک ترفند عالی را به شما معرفی کنیم! ترفندی که شاید تاکنون به آن فکر کرده باشید اما آن را امکان پذیر نمیدانستید. در صورتی که شما نیز از کاربران مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر بوده باشید حتماً به این موضوع برخورد کرده اید که در لیست دوستان شما ، امکان مشاهده افراد آنلاین و آفلاین وجود دارد. یعنی کاربرانی که در حال حاضر آنلاین هستند و افرادی که هم اکنون آفلاین هستند. اما برای اولین بار امکان جالبی میسر شده است که به وسیله آن شما میتوانید یک آمار گیر 24 ساعته بر روی هر ID که بخواهید قرار دهید. سپس امکان مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن ID مورد نظر را در 24 ساعته گذشته و به شکل هر 10 دقیقه مشاهده کنید. به عنوان مثال 1 روز کامل به اینترنت سر نزدید و اطلاع ندارید که دوست شما در یاهو مسنجر آنلاین شده است یا خیر؟ با این ترفند میتوانید آمار آنلاین بودن دوست خود را در 24 ساعت گذشته مشاهده کنید و به نوعی مچ گیری نیز کنید.
همانند تصویر زیر:

آیا دوستان شما در 24 ساعت گذشته در
یاهو مسنجر آنلاین بوده اند؟

برای اینکار:


ابتدا به

این سایت

مراجعه کنید.


پس از باز شدن صفحه ، از بالای صفحه روی لینک Register کلیک کنید.


اکنون در فرم باز شده اطلاعات خود را وارد نمایید. یک نام کاربری ، پسورد ، تأیید پسورد ، ایمیل و یک سوال امنیتی.


پس از پر کردن فرم روی دکمه Register کلیک کنید.


پیغام You may now login from the left sidebar به معنای ثبت نام موفقیت آمیز است.


حال در قسمت نوار کناری صفحه Yahoo Tracker Login ، یوزر و پسورد ثبت نامی را وارد کرده و دکمه Log in را بزنید.


خواهید دید که به صفحه جدیدی وارد میشوید.


در این صفحه شما میتوانید آمارگیر های خود را بر روی هر ID تنظیم کنید.


در نتیجه در قسمت Add Yahoo! Username for Tracking ، آی دی دوستتان را وارد کرده و دکمه Add را بزنید.


پس از اینکار ID شما ثبت میشود.


این ID تنها پس از لوگین به قسمت کاربری قابل دسترسی است.


اکنون آمارگیر بر روی ID نصب شده است.


کافی است در قسمت Track List ، روی آیدی مورد نظر کلیک کنید.


وضعیت او را در 24 ساعت گذشته خواهید دید.


دقت کنید سیستم کاری این آمارگیر به گونه ای است که پس از ثبت آیدی شروع به گرفتن آمار میکند. در نتیجه پس از ثبت یک آیدی جدید از همان زمان کار آمار گیری را شروع میکند.


البته به عنوان مثال اگر آیدی tarfandestan را add کنید ، چون این آیدی قبلأ در دیتابیس سایت ذخیره شده است ، از همان زمانی که برای اولین بار آمارگیری را شروع کرده است اطلاعات را نمایش میدهد.


در پایان دقت کنید در صورتی که کاربر Invisible باشد ، وضعیت او به همان شکل آفلاین که طبیعی است نمایش داده خواهد شد.



همچنین شما میتوانید از یک سرویس ایرانی نیز جهت اینکار استفاده نمایید و کلیه عملیات بالا را با آن صورت دهید:


www.msgstatus.net


آیا دوستان شما در 24 ساعت گذشته در یاهو مسنجر آنلاین بوده
اند؟ سطح ترفند: مبتدی
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:27 | |
SMS رفته را به جوی بازگردانید!

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:



در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!


حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده (ترفندستان) ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.


حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.



SMS رفته را به جوی بازگردانید! سطح ترفند: مبت
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:24 | |
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:


این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .


برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.



اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:


ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.


حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@tarfandestan.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.



اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.



ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر سطح ترفند: متوسط
[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:20 | |
دانلود فیلم Dismal

دانلود فیلم Dismal

 

ژانر: ترسناک, ماجرایی

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۳٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

کارگردان: Gary King

بازیگران: Lydia Chandler, Bill Oberst Jr, Will Triplett, Jade Arnold …

خلاصه داستان: زیست شناسی دانا شکست خورده است . او باید به تصویب تخصیص اعتبار فوق العاده با همکلاسی های چند که آنها را در منطقه از راه دور از ملال انگیز آبی بزرگ منجر شود شرکت کنند …

 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:7 | |
دانلود فیلم The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

 

دانلود فیلم The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn
Treader

 
ژانر: ماجرایی, خانوادگی, فانتزی

کیفیت: R5 – خوب

فرمت: mkv

حجم: ۴۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Michael Apted

بازیگران: Georgie Henley, Skandar Keynes, Ben Barnes, Will Poulter, Gary Sweet …

خلاصه داستان: Lucy and Edmund Pevensie return to Narnia with their cousin Eustace where they meet up with Prince Caspian for a trip across the sea aboard the royal ship The Dawn Treader. Along the way they encounter dragons, dwarves, merfolk, and a band of lost warriors before reaching the edge of the world ….
 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 20:0 | |
دانلود فیلم Altitude

دانلود فیلم Altitude

 

ژانر: ترسناک, علمی تخیلی, هیجان انگیز

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: MKV

حجم: ۴۰۰ MB

امتیاز: ۴٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Kaare Andrews

بازیگران: Jessica Lowndes, Julianna Guill, Ryan Donowho, Landon Liboiron, Jake Weary …

خلاصه داستان: After a mysterious malfunction sends their small plane climbing out of control, a rookie pilot and her four teenage friends find themselves trapped in a deadly showdown with a supernatural force.
 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 19:57 | |
دانلود مستند The First Men in the Moon

 

دانلود مستند The First Men in the Moon

 
ژانر: مستند, علمی تخیلی

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۷۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Damon Thomas

بازیگران: Rory Kinnear, Mark Gatiss, Alex Riddell, Peter Forbes, Katherine Jakeways …

خلاصه داستان: In 1969 the Apollo moon landing is to be televised internationally but at a country fair in England …

 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 19:55 | |
دانلود فیلم Inception

 

 دانلود فیلم
Inception

 
ژانر: درام, رازآلود, علمی تخیلی, هیجان انگیز

کیفیت: BRRIP | 720p – خارق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰ MB

زمان: ۱۴۸ دقیقه

امتیاز: ۹٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۶ July 2010

کارگردان: Christopher Nolan

بازیگران: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Tom Hardy, Ken Watanabe …

خلاصه داستان: دام کاب یک دانشمند علمی است که البته چندان در راه پیش بردن علم تحقیق نمی کند .او موفق می شود که به تکنولوژی دست پیدا کند که از طریق آن موفق می شود به رویاها و و ذهن ها انسان ها نفوذ کند و از این طریق اطلاعات آنها را برباید.فن آوری که کاب به آن دست پیدا کرده است شرکت ها و افراد زیادی را وسوه ککرده است تا آن را در اختیار داشته باشند.ضمن آنکه حضور در بین دنیای رویاها باعث به هم خوردن تعادل در دنیای واقعی نیز شده است. واکنون کاب و گروهش در بین یک سری اتفاقات بزرگ و کوچک وحشتناک به دام افتاده اند و باید تمامی مسائل را حل کنند …

 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 19:54 | |
دانلود فیلم Skyline

 

دانلود فیلم
Skyline

 

ژانر: علمی تخیلی, ماجرایی

کیفیت: R5 – خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۴٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Colin Strause, Greg Strause

بازیگران: Eric Balfour, Scottie Thompson,Brittany Daniel, Crystal Reed, Neil Hopkins …

 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 19:52 | |
دانلود فیلم Death Race 2

 

دانلود فیلم Death
Race 2

 
ژانر: اکشن, علمی تخیلی, هیجان انگیز

کیفیت: DVDRip – خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۷۸ MB

امتیاز: –

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان: Roel Reiné

بازیگران: Danny Trejo, Sean Bean, Ving Rhames, Lauren Cohan, Luke Goss …

خلاصه داستان: An origin story for convicted cop killer Frankenstein.

 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 16:58 | |
دانلود فیلم Sinbad and the Minotaur

 

دانلود
فیلم Sinbad and the Minotaur

 
ژانر: ماجرایی, فانتزی, علمی تخیلی

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: —

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

کارگردان: Karl Zwicky

بازیگران: Manu Bennett, Holly Brisley, Steven Grives, Dimitri Baveas, Brad McMurray …

خلاصه داستان: Sinbad, armed with rumors of ancient gold, finds himself sneaking into the desert camp of the evil sorcerer Al-Jibar…
 

download دانلود

[+] نوشته شده توسط عزیز در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 16:56 | |
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 24 صفحه بعد

درباره وبلاگ

دلم در عمق چشمانت به دردي ناجوانمردانه مي دهد جان
آرشيو
آبان 1391
مهر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
دی 1390
آبان 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
ارديبهشت 1387
ارديبهشت 1386
بهمن 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
عزیز
لينكستان
آموزش طراحی صفحات وب
طراحی وب - آموزش طراحی صفحات وب
دوستت دارم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتاب و آدرس bitoam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس بر روی کادر کلیک راست نمایید تافعال شودوبعد از آن مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. <





فال حافظ

قالب هاي نازترين

جوک و اس ام اس

زيباترين سايت ايراني

جديد ترين سايت عکس

نازترين عکسهاي ايراني

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

فروشگاه اینترنتی ایران آرنا
http://www.kohandownload.com
tanindownload
دانلود
ارا دانلود
بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
وب سایت اف ایکس پی
شبکه کامپیو تر ایران
hamechi sara
آپدیت نود 32
شهر رويايي
تلخند
سرزمین عجائب
انباری عـکس هر عـکسی بخوای پیدا میکنی
برای دوستان
اولین عشقم...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ LoOoVeLeSs Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
کلبه تنهایی های دخترونه
بهترین دختر دنیا
کتیبه عشق
سایت دانلود رایگان
تیزر فیلم دانلود تیزرهای فیلمهای بالیوود
خلوت شب
جدیدترین یوزر و پسورد های NOD32
یوزرنیم و پسورد برای آپدیت NOD32
سافت گذر
عشق مرده
شعر و ادبیات
عاشق تنها
فقط به خاطر تو
سایت تفریحی پیزاک
*♥*•.ღღکلبهـ تنهاییــــ منـღ.•*♥*•.ღღ کلبــ♥هههــــــ تنهـ ♥ـ ـاییــــــ منـــ ♥ــــ
رویاهای من
.::◘ زیبایی باور نکردنی ◘::.
اس ام اس.جملات زیبا.اهنگ.فیلم.عکس و ...
*****OBTAIN-------***
دل نوشته های یک عاشق
پرنده تنها
موسسه فرهنگي قرآني مجمع الزهرا(س)
دانلود
ثبت دامنه
عاشق زورق نشين
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , bitoam.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com